sâmbătă, 23 octombrie 2010

Multumesc mult prietenei mele MUKO(http://muko71.blogspot.com/) pentru premiu. Multumesc tuturor prietenelor pentru bucuriile pe care le am in fiecare zi .Va iubesc mult pe toti si va transmit un gand bun din Romania. Aceasta este adevarata prietenie.
PS: Multumesc si prietenei mele Şengülce http://sengulceherturden.blogspot.com/ .
MARI

20 de comentarii:

  1. Multumesc mult Mari.Il iau cu mare placere.
    Duminica placuta iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări de pe pagina dvs. se potriveşte cel mai bine pe pieţele de atribuire-Mari

    RăspundețiȘtergere
  3. Canim arkadasim beni cok degerli odulune layik gordugun icin cok tesekkur ederim dilerim bir omur boyu dostlugumuz sursun kucak dolusu sevgilermi biraktim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mariii çok teşekkürler öptüm seni,sevgiyle kal oldumu.ödülümü alıp blogumun en güzel yerine koyucam...
    selamlar

    RăspundețiȘtergere
  5. değerli mari cim çokk teşekkür ederim ödülün için mutlu oldum.sevgilerimi bırakıyorum ödülümü alıp gidiyorum:):)

    RăspundețiȘtergere
  6. teşekkürler mari, uzaklardan gönderdiğin bu ödül sanal dünyadaki dostlukların o kadar da sanal olmadığını gösteriyor, sevgiler.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mariçiğim bir ödülde benden sayfama gelirmisin canım sevgiler..

    RăspundețiȘtergere
  8. canım ödül için teşekkürler aldım sayfama götürdüm sanada kucak dolusu sevgilerimi bıraktım

    RăspundețiȘtergere
  9. canım ödülün için tebrik ediyorum seni

    RăspundețiȘtergere
  10. ödülün hayırlı olsun ..tebrikler..banda beklerim..

    RăspundețiȘtergere
  11. ödülün hayırlı olsun..tebrikler..banda beklerim..
    denizkayra.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  12. teşekkürler ödül için mari...

    RăspundețiȘtergere
  13. TEBRİKLER ARKADAŞIMM
    www.esradan.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Hi Mari. Salutari de la Argentina!!♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc Mari,
    Eu nu cunosc limba română.
    translet folosind Google.
    frumoasa zi.

    RăspundețiȘtergere